Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Dan före dan

Publicerad 2011-12-23 23:08:31 i Allmänt

Julen är inte min bästa tid. Det finns alltid en sorts svärta över det på något sätt. Förväntningar. Lycka. Kärlek. Fast med lite svart strössel över sig. Men jag gör så gott jag kan för att julkänslan ska infinna sig, jag bakar bröd och gör julgodis. Jag lagar Jansons och lägger in sill. Då känns det lite bättre.
Så med lite hjälp på traven blir det jul. Ja det blir det ju ändå.
Så god jul alla, hoppas att ni har det bra såhär på dan före dopparedan.
Och nu mera äggtoddy och lite mer av min egen chokladkola.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2011-12-24 19:47:21

Hoppas du får en riktigt bra jul! Själv är jag inte jätteförtjust i julen eftersom det finns så många sorgsna själar som är mer sorgsna än vanligt just nu.

Hoppas du fortfarande har ett bra år där du går framåt på egna villkor.

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-12-25 01:31:32

Det låter gott! Hoppas att du haft en fin jul i alla fall, med eller utan julkänsla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela