Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Som ler och långhalm

Publicerad 2009-10-08 10:44:42 i I min värld

Vi har varit nära vänner i nu snart tre år. Vi har umgåtts varje dag. Du har funnits där för mig dag som natt. Du har varit en viktig del i mitt liv, en ventil till verkligheten, den som finns utanför min dörr. Du skickar mig små meddelanden och spelar upp schyssta låtar och håller mig sällskap på tunnelbanan. Men på sista tiden har jag blivit lite besviken på dig. Du undanhåller mig viktig information och levererar inte det i tid som gör att jag missar möten och jobb. Du går inte att nå och känns överhuvudtaget väldigt instabil.
Så jag är ledsen men nu är det dags för att byta ut dig.

Jag måste köpa en ny mobil.


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer

Postat av: Pjoltas

Publicerad 2009-10-08 11:44:38

Åh..jag trodde du menade Pjoltas blogg..

Men skaffa ny mobil är ju kul som julafton ju!

Upp med hakan, regnmolnet! Den gamla mobilen kommer att få det fint i "MobilNagijala"

=)

Postat av: mytruth

Publicerad 2009-10-09 01:44:51

mmmmmm en BlackBerry !!! =D

hihihihihi

Postat av: Doc

Publicerad 2009-10-09 09:30:27

Haha, jag trodde verkligen att du pratade om en människa först. Jag är lite blåst.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2009-10-09 10:01:22

Pjoltas: Ja det är lite julafton över det :-)

MyTruth: Nää Blackberry är lite för snajsig för mig.

Doc: Hihi :-)

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-10-09 13:40:53

Välj en finsk nokia H. finnen

Postat av: Beyonce

Publicerad 2009-10-11 16:55:15

Åh, nej, det är så svårt att välja en ny.

Postat av: Fia

Publicerad 2009-10-14 18:44:08

Även om det smärtar gäller det att inse att allt har sin tid.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela