Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Dålig energi

Publicerad 2009-03-05 16:39:33 i I min värld

Det blir aldrig som man hade tänkt sig.
Eller?

Lagen om attraktion säger motsatsen. Alla dina tankar kommer till dig. Positiva som negativa.
Mönstret upprepar sig.

Den sista tiden har varit omtumlande. Känslor har kommit och gått och några har valt att stanna kvar.

Jag tänker inte gå djupare in på det nu. Jag tänker inte outa mig själv eller någon annan heller för den delen. Jag vet att bloggen har olika kategorier av läsare; de som känner mig, de som känner mig på riktigt, de som känner mig URL och IRL och så har vi de som tror att de känner mig.

Katten Jazz har tagit en tupplur och ska snart hoppa ner från sitt varma gömställe. 
Och då landar jag, som alltid, på fötterna igen.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-03-05 22:35:47

klart du gör...kram

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2009-03-05 22:40:37

Lina: Klart jag gör :-) Kram

Postat av: Beyonce

Publicerad 2009-03-06 23:13:31

Klart du gör sa Bull.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela