Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Utmanad

Publicerad 2008-09-10 11:41:58 i Listor

Jag har blivit utmanad av Krumeluren


Fem saker jag ska göra idag

1. Beställa mobiltbredband, velar fortfarande vilken leverantör som jag ska välja...

2. Träffa min kära kusin

3. Planera för min (numera enda) klass som är i morgon kväll.

4. Förbereda mig inför morgondagens möte, ett mycket spännande och intressant sådant...

5. Gå och lägga mig i tid idag, för en gångs skull!


Vad gjorde jag för tio år sen?

Jobbade på Stockholms Stadsteater, hade ett otroligt trevligt jobb. Dansade på dagarna och jobbade på kvällarna. Bodde på Söder och var kär i en ljudtekniker.


Vart har jag bott?

Karlskrona (jo visst), Halmstad och Stockholm. Den sist nämda har jag bott i över 14 år...


Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär

1. Köpa ett hus

2. Köpa en liten miljövänlig bil.

3. Betala av mitt studielån omedelbart!

4. Köpa en lägenhet till min mamma.

5. Ta med ALLA mina vänner på en långresa till en Söderhavsö.



Nu utmanar jag Liv, Anna och Cosmic


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Janne

Publicerad 2008-09-10 12:45:30

OM du bor i Stockholm och bara ska använda mobila bredbandet där är 3(tre.se) den leverantör som fått absolut bästa resultat i alla tester. De har inte någon gräns för hur mycket man får ladda ner heller.



Jag som bor i norrland kör med Telia.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-09-10 13:36:54

Janne: Jag har oxå hört att Tre är bäst i Storstan så det lutar åt det alternativet :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela