Jazzhoppan

Välkommen till min värld

På andra sidan del 2

Publicerad 2008-09-04 11:38:50 i Betraktelser

Mina mål i livet har på sista tiden blivit väldigt tydliga och klara.
Trots det kvarstår hinder.
Hindret.

Jag vet vad mitt hinder består av och jag kan antingen välja att gå förbi det eller enklast blir kanske att byta mål.
Men jag vill inte det.
För några av mina mål funkar det att gå runt höghuset men för en del av dem måste jag gå upp i huset och ta itu med självaste inredning. Det är stökigt och smutsigt och helt i oordning.
Jag måste bo kvar där ett tag tills jag kan åka ner igen och spränga huset i bitar.
För att aldrig behöva åka upp igen.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Postat av: Beyonce

Publicerad 2008-09-04 21:24:08

Do it!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-05 15:49:01

Jag önskar att mina mål var så solklara.

Det är bara bra att det finns hinder och oordning. Annars vore väl det inte riktigt ett mål. Sen är det alltid härligt att titta tillbaka på höghuset och tänka, den där höga skiten har jag städat upp!

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-09-06 18:29:52

Beyonce: Jag är på god väg...

Cosmic Moose: Det är lite luddigt i kanten men det klarnar snart och det kommer absolut känns skitskönt när jag har städat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela