Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Det pyser ur öronen!

Publicerad 2008-10-02 15:49:27 i I min värld

Just nu är jag så förbannad så jag inte ens kan prata ännu mindre tänka!
Jag är arg, besviken, ledsen, allt på samma gång.
Jag haaaaaatar när jag inte kan styra över situationer, jag har visserligen inte skapat den själv så det gör mig ännu mera förbannad. Jag kan inte styra den och framför allt inte kontrollera hur jag känner.

Jag måste nog gå ut en sväng och andas.
Andas lite ny luft.
För att orka.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: liv

Publicerad 2008-10-02 19:01:48

ut med det bara! och så får du en kram

Postat av: Beyonce

Publicerad 2008-10-02 22:23:15

Låt det pysa ut bara, och sedan andas in nya friska tag.

Postat av: Krumelur

Publicerad 2008-10-03 16:21:35

Glöm inte att andas

Postat av: sussi

Publicerad 2008-10-05 12:33:40

bli inte offer av omständigheterna//sagt av en smart gubbe för länge sen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela