Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Lånad tid

Publicerad 2008-11-05 00:04:32 i I min värld

Inga spår syns, inga efterlämnade ting.

Inga tecken på att det som har hänt som gör det lättare att förstå.

Bara avtryck i mitt hjärta och en massa minnen.

Varsogod, här får du lite tid att spendera hur du vill. Men med ett bäst före datum.
Tiden har surnat och luktar illa.


Dörren står fortfarande öppen och väntar på att stängas.
Ett stort hål, ett tomrum. Hur ska det någonsin fyllas?




Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer

Postat av: Beyonce

Publicerad 2008-11-05 11:23:38

Dina ord skulle lika gärna kunna vara mina. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela