Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Att blogga eller inte blogga...

Publicerad 2008-05-07 12:50:23 i Bloggen

Till dig som läser.
Ja, jag vet att den här bloggen handlar mest om ingenting och lite till.
Den skrapar på ytan och det är så jag vill att det ska vara.
Du som har träffat mig i verkligheten vet att det finns flera lager.

Blondinbella och Schulman gör sin grej och jag gör min.

Jag är jätteglad (om än lite förvånad) att just du läser det jag skriver. Och att du återkommer. Tack.

Välkommen tillbaka.
När som helst.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Postat av: rosenblom

Publicerad 2008-05-07 14:18:38

Varsågod! ;-)



...och tack!

Postat av: liv

Publicerad 2008-05-07 18:15:28

tack själv!

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-05-07 22:50:15

Tack för att du skriver!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela