Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Flyttgubbe

Publicerad 2008-01-19 21:24:48 i Betraktelser

Idag har jag hjälpt ett par kompisar att flytta. Jag hjälper gärna mina vänner men att hjälpa dem att flytta är väl en av de tråkigaste man kan göra. Men men, förhoppningsvis har jag igen det en dag. Mannen och jag sa vid flera tillfällen under dagen idag; vi ska aldrig flytta! Skitjobbigt!

När man tror att man har lyft, burit, kånkat, släpat verkligen det sista, ja allt. Nähe! Då kan man ge sig fanken på att man hittar nåt litet jävla skåp eller ett litet cykelförråd som har glömt! Tröttsamt...

Så nu är jag helt slut. Klockan är strax efter nio. Sängen väntar.

Over and out.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: liv

Publicerad 2008-01-20 18:02:58

vad duktigt och snällt! men jag vet, det är apjobbigt...grym träning dock.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-01-20 18:07:41

Liv: Jag hade grym träningsvärk innan jag började bära, så idag hade jag svårt att hålla upp armen för att kunna sätta på lite mascara på fransarna...

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-01-20 18:32:35

Jag har antecknat att ni aldrig ska flytta...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela