Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2008-08-12 19:56:23

Jag är ett hängivet HP-fan. Det finns ju mycket att välja på där. Jag pratade med en datatekniker för någon vecka sen, och han tyckte att man kunde välja efter plånbok - "Man får det man betalar för".

Postat av: Isa

Publicerad 2008-08-12 21:23:47

Och jag är numera MACified. Apple åt folket. Värt pengarna. Och så är den snygg också. Bredbandet (mobilt) köpte jag hos telia, det funkar bättre än mitt förra (fasta) från comhem.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-08-12 22:46:24

Fia: Jag får väl sträcka fram min peng och fråga; vad får jag för den här? :-D

Isa: Jag gillar också Mac, man kan säga att Mr Mac tog min oskuld... Jag hade Mac på mitt förra jobb och det var som om vi bara tog vid där vi slutade vårt förhållande... Tyvärr har jag ingen i min närhet längre som kan hjälpa mig om det strular...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela