Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Mitt plejs och ditt fejs

Publicerad 2007-09-25 10:18:50 i I min värld

Jag har fått väldigt många invites till Facebook under veckan som gått.
Det fullkomligen rasar in från hela Sverige och världen. Förstår inte.


Men jag står emot.
Tänker inte, vill inte.
Faktiskt.


Till mina närmaste vänner som skickar en inbjudan säger jag vänligt men bestämt att jag inte tänker acceptera inbjudan men jag är gärna vän med dem i allafall. Utan ansiktsboken.


Kanske ska skapa en egen.
Vad sägs om Spaceface?

Kommentarer

Postat av: Liv

Publicerad 2007-09-25 20:19:05

Spaceface låter bättre än Facebook. *ogillar namnet* Och jag skulle joina din klubb på nolltid.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela