Jazzhoppan

Välkommen till min värld

1+1=2

Publicerad 2007-09-23 20:36:55 i Kärlek

En dag alldeles för mig själv.
Skönt.
Me, myself and I.

Idag trivdes jag med att vara ensam, alldeles allena. Jag och mina tankar.
Orkade inte riktigt vara social idag, orkade inte bli påpassad, synad och få kommentarer eller frågor där svaren analyseras. Så det var bäst att stanna hemma idag. Med mig själv.

Men jag gillar samtidigt tvåsamheten, trivs bäst då. Jag uppskattar kärleksfulla sällskap med människor som inte dömer eller ifrågarsätter mig. Personer som gillar mig för den jag är.
Som min älskade.
Med hull och hår. Varje dag.

Du får gärna komma hem nu.
Hålla om mig.
Hela mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela