Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Utanförskap

Publicerad 2007-10-24 10:41:20 i Betraktelser

Nu är det nära.
Att jag faller för grupptrycket.
Jag hade satt upp en mur av försvar som nu håller på att sakta men säkert att vittra sönder.
Jag brukar vara kärringen mot strömmen i många lägen fast nu vet jag inte längre om det är värt det.
Känslan av att inte få vara med blir större och större och läskigare.
Usch får konstiga vibbar från lågstadiet... huuh.
Jag är den enda som inte är med.

Folk säger till mig att det är det enda sättet just nu att kommunicera med omvärlden.
Det är ju iofs lite tragiskt men i min bransch är det inte mycket som går under ytan.
Kontakter är viktiga, näst intill livsviktiga.

Ansiktsboken.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-10-24 11:19:50

Just do it!!

Postat av: Lari

Publicerad 2007-10-24 15:14:43

haha.. inget skoj när grannarna renoverar en lya.. det är ju ett projekt som kan ta hur lång tid som helst.. Skoj att du gillar nya designen..=)

Postat av: rosenblom

Publicerad 2007-10-25 11:12:00

Tragiskt är ordet! Jag får meddelanden på något slags klotterplank som borde levererats till mig personligen via telefon eller mail och inte för vem som helst att se. Stänger nog ner skiten snart.

Postat av: Fröet

Publicerad 2007-10-25 20:27:37

tycker inte det är så värst kul längre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela