Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Därför

Publicerad 2007-10-23 11:30:33 i Kärlek

  • För att han (nästan) alltid är glad
  • För att han får mig lugn när jag är stressad eller ledsen
  • För att han aldrig slutar att förvåna mig med sina kunskaper om helt olika saker (matematik, historia, filmrepliker etc)
  • För att han alltid får mig att skratta!
  • För att han är så lugn och harmonisk
  • För att han respekterar mig
  • För att han får mig att känna mig älskad och uppskattad
  • För att han vill dela resten av sitt liv med mig



                    image10

Kommentarer

Postat av: Liv

Publicerad 2007-10-30 21:32:27

Jag blir alldeles rörd så fint skriver du. Vilken lycka!

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2007-10-31 16:30:25

Livan: Tack! Det ÄR total lycka. Något som alla borde få känna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela