Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Hissa eller dissa?

Publicerad 2009-05-13 11:00:44 i Musik


Ikväll ska jag spana in den här bruden i Globen (oops f'låt, Ericson Globe Arena...). Jag fick biljetter till konserten i födelsedagspresent. Jag är lite kluven till Beyoncé. Jag gillar inte riktigt hennes röst, min mamma skulle säga att hon gapar för mycket. Jo så är det. Dessutom så har jag lite svårt för hennes senaste skiva. Inga bra låtar alls faktiskt. Jo kanske en.

Men hon verkar vara en tjej med mycket skinn på näsan och allt tar på verkar bli guld. Jag blev oerhört imponerad av henne i filmen Dreamgirls. Girlpower.

Så med blandade förväntningar så tar jag mig till Globen ikväll. Ni får betyget i morgon.
Kommer hon att hamna i kategorin Me and my girls? Tummen upp eller ner?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-14 10:33:02

Löjligt snygg är hon i alla fall.

Postat av: Cosmic Moose

Publicerad 2009-05-23 20:02:38

Jag har alltid hart svårt för henne. Förstår inte riktigt vad det är hos henne som är så speciellt.



Tummen ner..

Postat av: liv

Publicerad 2009-06-02 13:21:35

jag håller med dig helt och hållet. för mig känns hon som en produkt, inte alls äkta...men utom tvivel så är hon duktig och talangfull! om hon bara kunde vara lite mer "mänsklig"!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela