Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Pussel

Publicerad 2008-10-16 14:01:35 i I min värld

Jag lägger pussel just nu. Eller åtminstone försöker lägga pussel i allafall.

Jag hade ett fint pussel en gång men nu är det tillbaka i kartongen igen och rejält omskakat.
Jag är rädd att om jag börjar lägga pusslet igen så fattas det bitar. Jag vet hur motivet ska vara och hoppas att det är samma bild som förut men jag vet inte hur jag ska börja.

Men jag får väl börja med hörnbitarna så kanske jag kommer in till mitten någon gång.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Beyonce

Publicerad 2008-10-16 21:18:55

Det kanske inte gör något om några få bitar fattas, du vet ju ändå hur det ska vara.

Postat av: Pannis

Publicerad 2008-10-17 13:07:51

Man kan tillverka några egna på vägen oxå...

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-10-17 13:19:18

Beyonce: Så kanske det är

Pannis: Jo det kanske jag ska göra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela