Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Jag ska bara

Publicerad 2008-02-18 11:41:03 i Betraktelser

Efter ett tag blir det själva beslutet som är viktigt. Att komma fram till något oavsett vad det handlar om.

Just nu flyter allting lite så där uppe på. Jag tänker att om jag om jag bara gör så här eller det här händer så ordnar sig allting. Men så är det ju inte. Allting ordnar sig-tänket funkar ett tag men det känns som allting rinner mig hur händerna. Och jag är förvånad. Jag är förvånad över mig själv.

Jag måste sluta vänta.

Knyta ihop säcken.
Samla ihop mig.


Så får det bli.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: liv

Publicerad 2008-02-18 12:39:15

vi verkar vara i samma fas för tillfället. inte alltid lätt men så härligt när säcken väl är någorlunda ihopknuten.

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-02-18 14:09:05

Beslut är bra, men det är så jäkla svårt att komma till dem bara. Det gäller ibland att bara springa tillräckligt fort så att man kommer till dem.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela