Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Energi tack!

Publicerad 2007-12-07 14:16:16 i I min värld

Ikväll ska jag träffa gamla compadres från förr. Vi ska samlas hemma hos mig och äta middag och dricka drinkar. Det var ett tag som vi sågs varje dag, vi arbetade på samma jobb under många år.
Vi brukar försöka att träffas minst en gång per år men nu var det väldigt längesen. Det ska bli så kul att träffas igen!

På sista tiden har jag känt mig ganska nedstämd. Jag har tappat lusten och orken.
Jag har haft svårt att hitta något att se framemot .
Så denna kväll tilsammans med goda vänner kommer alldeles lägligt.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-12-07 16:08:50

Hoppas det ger dig massor med ny energi! Det verkar kunna behövas. Kram

Postat av: rosenblom

Publicerad 2007-12-10 15:23:02

Det måste ha blivit en massa drinkar... ;-)

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2007-12-11 08:35:06

Hanna: Det behövdes och behövs fortfarande. Jag fick en ny dos.
Rosen: Jag trodde det skulle bli mera drinkar än det blev. Numera gammal och vis och inser att det är inte värt det dagen efter...

Postat av: rosenblom

Publicerad 2007-12-11 13:09:33

Men tillräckligt många för att ha svårt att hitta tillbaka till bloggen? ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela