Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Listan 2011

Publicerad 2012-01-02 19:27:00 i Listor

Jag har kommit ur nyårskoman och klämmer ur mig en sån däringa lista.
 
Årets:
Skiva: Adele "21"
Låt: "Funky Sensation" - Gwen McGrae
Konsert: Red Hot Chili Peppers i Globen
Tjatigaste: Rihanna
Socker: Lilla Esther ♥
Serie: Sherlock Holmes (BBC)
Kvinna: Min vän L
Känsla: Förväntan
Man: Mitt ♥ För att han inte ger upp
Avsked: Min lägenhet
Nytillskott: Min nyfunna vän H
Förkortning: SU
Bok: Studentlitteratur
Fest: Grillfest på altanen
Smartaste: Bilpoolen
Plagg: Kavajen
Skummaste: Att bli student
Bästa: Att bli student
TV-program: Danne & Bleckan på SVTPlay
Dans: Min egen
Bar: Kylväskan på altanen
Resa: Roadtrip till Västkusten
Sämsta: Sjukskrivningar
Uttryck: Jamään va fa-an!
Ord: Diskurs (väldigt användbart)
Roligaste: Alltid med min bästa vän

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela