Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Vänner och bubbel

Publicerad 2011-06-06 19:33:57 i I min värld

Idag har det varit Sveriges dag. Hela dagen. Och även min dag, jag har fyllt på med kärlek från kompisar, mina allra bästa vänner. Vi har känt varandra länge och hur än livet har varit har vi funnits där för varandra. Vi har delat lycka och sorg och utan mina vänner i dessa lägen hade livet varit svårare. Och jag är så tacksam för att just de är mina vänner.

Ibland svårt att få till någon dag som passar alla för att träffas. Men idag fick jag träffa dem samtidigt.
Underbart.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-06-07 20:51:49

Mys, så ovärderligt.

Postat av: Fia

Publicerad 2011-06-12 16:14:06

Man har alldeles för få dagar där man får rå om sina vänner. Skönt att det finns några såna dagar i alla fall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela