Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Mitt hem är min borg

Publicerad 2010-05-19 08:27:06 i I min värld

Varje gång det blir vår och sommar drömmer jag om en egen täppa.
En liten oas där jag kliver ut på gräset och känner morgondaggen om mina nakna fötter, sitter på min farstutrappa och dricker mitt kaffe, promenerar över till mitt växthus och plockar upp dagens skörd av grönsaker, står på stegen och beskär mina äppelträd och luktar på min kaprifol om kvällen.

Just nu skapar jag min oas där jag är, hemma eller på jobbet. Men en dag tänker jag ta det ett steg längre.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-05-19 18:19:13

jag längtar också...

Postat av: Beyonce

Publicerad 2010-05-19 22:49:33

Jag med...

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-05-19 23:03:41

På sommaren är det så det ska vara. Gräs och kaffe går bra ihop.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela