Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Annorlunda

Publicerad 2010-06-24 19:00:17 i Kärlek

Jag är en passionerad person. Jag är blödig och engagerar mig lätt. När det gäller kärlek är det samma sak. Det har också gjort att jag har fällt många tårar genom åren. För kärlek och av kärlek. Och av brusten kärlek.
Någon gång sa att kärlek är som energi, det kan aldrig förstöras, bara omvandlas. Kärlek dör aldrig.
Men vi kan välja att välja bort kärlek när vi upplever att den vi älskar inte bryr sig.

Jo så är det nog. Om jag älskar så älskar jag på riktigt. För evigt.
Det är bara annorlunda. Verkligen annorlunda.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2010-06-24 21:03:35

Det måste ju vara en fördel att kunna älska passionerat även om det innebär en del sorg emellanåt. Tänk vad sorgligt att bara älska halvdant av rädsla för att bli besviken.

Postat av: Beyonce

Publicerad 2010-06-27 12:04:24

Kärleken dör nog aldrig men den kan ju svalna. Jag tror oxå att vi kan välja bort kärlek, men bara till en viss del.

Postat av: Comsic Moose

Publicerad 2010-07-02 17:28:14

Hm...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela