Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Smuts i öronen

Publicerad 2010-04-15 10:20:23 i Betraktelser

Det här inlägget borde kanske hamna i en egen kategori, typ "Saker du inte vill höra på bussen eller tunnelbanan". Detta sas av en tjej, ca 17 år som pratade (hoppas jag) med en kompis i mobilen:
"... asså då plockade han fram den största löskuken jag sett! Vad fa-an skulle jag göra liksom??!"

Jag råkade höra detta på vägen hem från jobbet igår och jag brukar nästan alltid ha musik i öronen men denna här gången var det andra tongångar. Jag är inte pryd eller bryr mig särskilt om vad folk pratar om när andra hör men jag blir alltid lika förvånad när filtret är borttaget.

Jag vet inte vad som var värst: att hon var ung eller att hon pratade om dildos/löskukar eller kanske kombinationen, i en smockfylld tunnelbanevagn.
Suck

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-04-15 17:47:39

Man kan ju bara undra vad som följde. Nej, människors mobil/FB/internetöverlag-filter tycks helt utsuddat. Talar jag i mobilen syns jag inte/är jag inte på riktigt. Skärpning pöbeln!

Postat av: Lina

Publicerad 2010-04-16 09:45:16

får en bild av en tjej som ställer upp på saker hon inte vill också...känns sådär...

Postat av: Annapanna

Publicerad 2010-04-16 13:16:58

Men herreguud! Ska ma skratta el gråta!!! Ska man bli orolig!?? Nä du, man kände sig nog illa till mods pga hennes ålder! =S

Postat av: B

Publicerad 2010-04-16 17:50:09

Jag hoppas för mitt liv att hon syftade på att hon slog den i huvudet på den där jävla snubben.

Postat av: elle

Publicerad 2010-04-20 15:32:39

usch och fy.. Jag hoppas verkligen att hon vred om hans riktiga k*k eller stoppade upp den lösa någonstans där det var mörkt på grabben!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela