Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Flow

Publicerad 2009-11-03 12:18:17 i I min värld

Helgen som gick var helt klart en av de bästa. Jag var ledig hela fredagen, jag tror att det var A-kassans sätt att visa sin uppskattning "jodåå ta du en ledig dag, det har du förtjänat, du som har väntat sååååååååå länge på din ersättning... I allafall så spenderades dagen med en tur till Skansen med trevligt sällskap. Vi åt lunch på Gungan, sparkade i löven, pratade och tittade på alla fina djur. Sen begav vi oss in till stan för lite shopping. Sen åkte vi hem till mig och drack varm choklad och tittade på film. Middagen bestod av en massa goda ostar och vin. Resten av helgen fortsatte i samma anda.

Nu försöker jag kurerar jag mig. Medans jag sitter och väntar på att förskylningen ska kicka in, joråå, den kom i natt, läser jag min braiga bok "The Lost Symbol" av Dan Brown, dricker te, lyssnar på musik och drömmer mig bort. Jag drömmer mig bort till fredagen då ska jag äntligen få träffa en kär vän som har varit utomlands ett tag.

Livet är rätt bra nu.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-11-03 15:50:18

Vad skönt det låter med en ledig fredag! Med bus och godis.

Postat av: Mytruth

Publicerad 2009-11-04 00:47:35

Puss på stund! =)

Postat av: Doc

Publicerad 2009-11-05 09:31:38

Det är du värd vännen. Njut!

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2009-11-05 12:39:30

Hanna: Massa bus och godis blev det.

MyTruth: Puss

Doc: Tack fina du! Det gör jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela