Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Eye candy del 3

Publicerad 2009-03-13 06:49:26 i Dagens...

Jag orkar inte riktigt blir seriös eller allvarlig just nu. Så det här är ett riktigt blajblaj-inlägg.

Jag har aldrig haft någon kändis som jag tycker är ursnygg som jag börjar dregla så får han nämns eller om jag ser honom. Vet inte, det har aldrig varit min grej. Men i somras började jag och min vän L diskutera vilka kändisar man skulle kunna tänka sig att ha sex med. Och vilka som skulle kunna vara med på listan...
Ni vet listan, 5 kända personer som man får ha sex med även om man är upptagen. Listan som naturligtvis slängs fram på första dejten... Bara så han vet liksom.
Diskussionen fortsatte och vi kom fram till en del personer som var möjliga. Jag hävde ur mig när min vän sa Heath Ledger, "Näää vi får bara ta nu levande personer".
Hennes man som hörde hela konverstionen från köket, stoppade in huvudet i rummet där vi satt och sa; "Men kom igen brudar, som om ni skulle få chansen på någon av de andra!"
Hur menade han?




Hugh var med på min lista.
Och eftersom jag inte har något annat snyggt att titta på just nu så får han duga.

Och nej, min lista är inte inplastad. Jag är flexibel.


Och ja, jag lovar, det blir inga fler inlägg av den här sorten.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-03-13 09:04:46

dreggel.....fy fan va han är snygg....i australia...

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2009-03-13 11:01:47

Lina: Slurp... ;-)

Postat av: Beyonce

Publicerad 2009-03-13 22:30:39

Ha ha, min är inte heller inplastad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela