Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Det lilla

Publicerad 2009-03-11 10:34:41 i Betraktelser

Det gäller att se det positiva i allt elände och drama.

Som delvis arbetslös kan jag;

  • Sova lite längre på morgonen...
  • Träna när jag vill (vilket innebär att jag kan gå till gymmet när det är lite folk...)
  • Få vilken tvättid som helst
  • Gå en promenad mitt på blanka dan och njuta av snön (Jo-o!)
  • Ta tag i mina projekt hemma (måla, fixa och trixa)
  • Fika och luncha med mina mammalediga kompisar, mitt på dan!
  • Göra ärenden på stan och slipper då att trängas med alla andra efter fem...
  • Resa (så länge jag håller mina möten på AF och ekonomin tillåter... Psst, säg inget till AF)

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer

Postat av: LoEm

Publicerad 2009-03-11 10:39:31

vem bar klänningen bäst?

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2009-03-11 12:11:43

LoEm: Det gör ju jag! Alltid!

Postat av: Lina

Publicerad 2009-03-13 09:05:36

hoppas det dyker upp något snart...kram

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-15 04:57:17

Igen. Njut av det allt du kan. Men jag hoppas du hittar det bästa snart, snart.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2009-03-16 16:02:59

Hanna: Snart...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela