Jazzhoppan

Välkommen till min värld

URL goes IRL

Publicerad 2009-07-30 13:29:38 i I min värld

17.30 hade vi bestämt. Jag stod och väntade i hörnet av Odengatan och Döbelnsgatan.
Jag hade talat om vad jag hade på mig så att det gick att hitta mig. Hur skulle det bli, tänk om det blir fiasko? Tänk om sitter där båda två och det är helt tyst? Tänk om det blir fantastiskt? Kommer vi babbla i munnen på varandra som Piff och Puff? Jag var nyfiken och lite nervös faktiskt, jo faktiskt.

Och så kom hon.

Anna, tjejens vars blogg jag har följt och hon min, i mer än år och nu var det på tiden att vi träffades "på riktigt". Trots att våra bloggar är tillsynes varandras motsatser så har följt varandra, både genom det ena och det andra.

Vi pratade, skrattade, delade med oss, diskuterade bloggvärlden och dissade servitören. Efter ett par mellisar, en massa garv och en bilfärd senare så tror jag att det sa klick...

Fröken Fläck, nästa gång blir det rosévin i Sumpan! Och lämna bilen hemma då...


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Beyonce

Publicerad 2009-07-30 20:21:58

Kul. En slags nätdejt ju...:)

Postat av: AnnaPanna

Publicerad 2009-07-31 09:28:34

Im sooo gonna leave the car!! Inga mera " accidents" liksom... HAHAHA!! Kram på Prick!!

Postat av: rosenblom

Publicerad 2009-08-01 21:05:00

Akta dig! Farliga grejer!



Jag vet en bloggdejt i Sumpan som slutade med att någon flyttade till Göteborg...



Ingen lek sånt där... ;-)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-02 18:32:06

Sånt är ju det bästa...

Postat av: Fia

Publicerad 2009-08-02 20:46:18

Vad roligt det låter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela