Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Pimpin'

Publicerad 2009-02-01 17:40:37 i Sköna dagar

Söndag.
Slappardag men även veckans trix å fix-dag. Dags att göra det där sakerna som jag aldrig hinner i veckorna.

Skulle egentligen behöva måla om och inreda min walk in closet (obs, vääääldigt liten sådan) men det hinns inte riktigt med. Men lite pimpin' har jag ju tid med en söndag som denna.

Så här blev resultatet.

Badrum före & efter

         


Köket före & efter

          


Vardagsrum/Sovrum

     


Tänk vad man kan trolla med lite dekaler! Köket och badrummet dekaler är inhandlade på Bauhaus för 70 kr, sitter som berget. Likaså den i sovrummet. Dekorationen i vardagsrummet inhandlades på IKEA för ett tag sedan och den sitter sådär. Den håller redan på att falla i bitar men det var fint så länge det varade.


Jaha,  då vart det här en inreningsblogg. Oops!


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: Annapanna

Publicerad 2009-02-04 12:22:43

Va fint det vart. Jag har oxå den där blom rankan från Ikea and I just löööve it!! Passar precis överallt ju!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela