Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Dan före doppardagen

Publicerad 2009-12-23 21:00:02 i I min värld

Det är alltid med blandade känslor som jag firar jul. I år bestämde mig för att försöka eliminera alla yttre faktorer som skulle kunna ge smolk i min julbägare men jag har inte lyckas helt. Jag har gjort om och gjort rätt men hur jag än gör så blir det fel så nu skiter jag i det.

Men jag har julfeeling ändå. Igår går firades det lilla julafton hemma hos mig med en massa egengjord mat, snaps, julöl och tomten kom med julklappar. En julaftonskväll som hamnar på min topp 10-lista över bästa julaftnar.

Nu har jag en sista julklapp att slå in, lite mera glögg att dricka och lite mera Ris a la Malta att äta.
I morgon när jag vaknar är det julafton. Till en vit jul.

God jul på er!





Kommentarer

Postat av: rosenblom

Publicerad 2009-12-24 11:39:54

Jag vågade... ;-)



Lötsjön :-) I det närmaste poetiskt.



Men du... Ris a la Malta...?

Postat av: Fia

Publicerad 2009-12-25 19:00:22

Jag tycker om känslan man får här hos dig - det här att du reser dig upp och ruskar lite på dig efter livets snytingar och gör dig beredd för nästa rond. En tjej med fighting spirit!

Önskar dig en fortsatt god julhelg!

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2009-12-25 23:00:21

Rosen: Bra där. Lötsjön is the shit. Det var så länge sne jag åt Ris a la Malta så jag var tvungen att laga till det :-)

Fia: Jag reser mig alltid, borstar bara bort smutsen och går vidare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela