Jazzhoppan

Välkommen till min värld

2009

Publicerad 2009-12-31 13:39:33 i Listor

I väntan på att champagnen blir väl kyld kommer här en liten lista.

Årets
:
Skiva: Ashley Thomas  A tale of two cities
Låt: Beat it med MJ
Duo: Jag och min kusin
Film: Den animerade filmen Upp
Socker: Jag själv!
Kvinna: Min bästa vän
Känsla: Empati
Man: Pappa
Avsked: Eva & MJ
Nytillskott: Kärleken
Förkortning: WTF!!!
Blogg: Anna Panna
Bok: The Secret
Fest: 40 års-festen
Partytrick: Kissa med öppen dörr
Plagg: Mysbyxan
Skummaste: Snö på julafton
TV-program: Sjön suger på Kanal 9. Helskönt program!
Dans: MJ Tribute Stockholm
Bar: Hotellbaren
Resa: Turkiet
Bästa: Balkonghäng på semestern
Sämsta: Förlorad kärlek
Uttryck: Scheisse!
Roligaste: Fredagsbuset

Kommentarer

Postat av: Mytruth

Publicerad 2009-12-31 19:21:41

Gott Nytt År!!!!



KRAM

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-04 22:35:29

BÄSTA!!! <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela