Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Me and my girls part 5

Publicerad 2009-08-13 12:35:54 i Musik

Regnet öste ner över planen på Ullevi. DJ spelade och vi dansade. Att himlen var öppen spelade liksom ingen roll. Jag dansade loss under min fina vita regncape. Jag var blöt om fötterna och mascaran rann.

Och så kom hon. Och samtidigt försvann regnet.

Hello Gothenburg. Hello Madonna.

Showen var helt fantastisk! Hon upprepar sig aldrig, inte ens på sina gamla låtar. När hon körde Like a Prayer så kokade Ullevi över. Och jag oxå.

När jag sedan tre timmar senare satte mig på min vagn för att åka hem hade jag blöta skor och blött hår. Men jag var lycklig.


Kommentarer

Postat av: liv

Publicerad 2009-08-15 19:28:06

madonna är THE ARTIST! kul att få se lite :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela