Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Det rullar på

Publicerad 2009-08-03 09:43:40 i Sköna dagar

Helgen har varit mycket bra.

Fredagens mysiga och fnittriga girltalk med Miss S och efterföljande sväng in till stan gjorde att lördagen var seg, väldigt seg men det beror nog mest på Frozen Strawberry Daquiri, Ginger Apple, Jaccuzzi och ett par Mojitos...

Lördagen spenderades i mysbyxor och med en roller i handen. Jag gillar ju att pyssla och måla så jag hjälpte Mr B att måla hans garderob som han har byggt alldeles själv.

Och så fick jag äntligen chansen att få mera fräknar, solen lyste ju igår! Med en kaffe, glass och trevligt sällskap blev söndagen helt underbar.


En sommar i stan är ju helt ok och till helgen byter jag stad för ett par dagar.


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-08-04 09:44:44

Nästa gång kommer jag med å fnittrar!

Postat av: Fru R

Publicerad 2009-08-04 17:31:01

Låter som att det inte går någon nöd på dej heller, skönt det!

Postat av: Annapanna

Publicerad 2009-08-04 22:23:34

Låter bra!! Mycke goda drinkar dära... jag vill ossssååå

Postat av: Beyonce

Publicerad 2009-08-05 17:53:49

Jag har oxå skaffat mig lite fler fräknar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela