Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Shopaholic

Publicerad 2008-09-09 16:08:42 i Sagt och gjort

Jag har precis upptäckt en sak.
Shoppa online.
Och då menar jag verkligen shoppa, man kan ju köpa allt!!

Ja jag veeeeeet, jag är lite sen med detta fenomen.
Jag har tidigare bara handlat kläder, skönhetsprodukter och skivor men när jag började surfa runt lite efter andra prylar när jag köpte min dator, upptäckte jag en massa saker som jag vill köpa.

Så nu ska här handlas kamera, hårtork, spis och mobilt bredband!




Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: liv

Publicerad 2008-09-09 17:46:58

åh du med :DD det är en HEL värld

Postat av: Krumelur

Publicerad 2008-09-09 17:55:43

Du har blivit <a href="http://2tanter.se/krumelur/?p=903">utmanad</a>.

Postat av: Krumelur

Publicerad 2008-09-09 17:57:15

Ah, den ville inte ta koden...

Då får du klippa ut och klistra in följande:



http://2tanter.se/krumelur/?p=903



så hittar du utmaningen där!

Postat av: Beyonce

Publicerad 2008-09-09 23:20:27

Jag gillar bättra att shoppa irl, klämma och känna, vrida och vända på det jag köper.

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-09-10 12:52:00

Jag har gå-i-affärer-förbud. Men det funkar liksom inte på nätshoppingen. Jag klickar hem grejer hela tiden. Jag kan inte sluta. Klick. Klick. Klick. Klick. Klick. Jag kan inte sluta!

Postat av: Cosmic Moose

Publicerad 2008-09-10 14:18:23

Ja, bra är det, men jag inte inte hur mycket man tjänar in på det. De tycker om att luras med låga prislappar med alldeles för höga fraktavgifter.



Klokast just nu är kapen på e-bay. Man bör passa på när dollarn är så låg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela