Jazzhoppan

Välkommen till min värld

My Preciousssss

Publicerad 2008-09-16 11:16:02 i Bloggen

Detta inlägg är lite speciellt, det skrivs från min nya dator.

Och efter lite pyssel med det mobila bredbandet är jag nu igång ute i cyberspace. Den här lilla dator kan nog bli min vän, jag har redan pimpat den lite med en ny skrivbordsbild och skärmsläckare.

Känslan att äga en egen dator är speciell. Alltså, jag har alltid haft bra relationer till datorer men då alltid till någon annans, nu är den här bara min, min.

Jag tror att bloggen och jag kommer att utveckla vår relation, till det bättre.
Och så kan jag ju blogga från var som helst, till och med i förorten, ha ha ha.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-09-16 12:43:40

Egen dator är bäst. Att få välja ut fixa installera greja runt. I love! Hoppas ni ska bli riktigt goda vänner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela