Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Ibland blir det inte som jag hade tänkt mig

Publicerad 2008-09-29 08:57:38 i I min värld

Ibland gör jag val i mitt liv som inte är helt igenom tänkta. Men då har jag i allafall valt själv och då får jag stå för det.
Ibland gör andra människor val åt mig. Ofrivilligt. Det är inget som jag kan göra något åt, inget jag kan ha någon kontroll över. Och det kan störa mig. Som fa-an.

Men jag börjar att släppa på kontrollen. Folk gör som de själva vill och de kommer de alltid att göra.
Det är bara att gilla läget.

Jag tycker inte att det bra men det är ok.
Snart är det dags att jag tar ett eget beslut. Göra ett val som jag får stå för. Och så får det bli det det blir.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela