Jazzhoppan

Välkommen till min värld

För nu

Publicerad 2008-09-30 09:59:20 i Betraktelser

I helgen infann sig en känsla som det var längesen jag kände. Det var både en fysisk och psykisk känsla, om det finns en sådan.
Ett möte, en situation och en upplevelse. Det var en mycket välbekant och skön känsla men samtidigt en orolig känsla.
Jag vet inte om det är något bra eller dåligt. För lite sömn kan framkalla mycket konstiga saker.

Men eftersom jag har bestämt mig för att leva i nuet så får det vara något bra.
För nu.


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer

Postat av: Beyonce

Publicerad 2008-09-30 16:53:49

Jo jag har hört att man ska leva i nuet, men det kan vara svårt ibland. Hoppas det är något bra!

Postat av: Fia

Publicerad 2008-09-30 21:55:55

Det låter spännande, och jag hoppas att det är något bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela