Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Vin, kvinnor och kanske till och med lite sång

Publicerad 2008-10-03 10:42:56 i Sköna dagar

Efter en riktigt jävla skitdag igår blev det i allafall en bra avslutning på dagen/kvällen.
Tänk vad lite dans och mat kan göra för själen!
Allt det goda fortsatte timmarna över till en ny dag. Jag kom inte i säng förrän vid två men det gör inget, jag behövde det.


Helgen inleds med trevligt sällskap och god mat, min vän D kommer över på middag, vin och säkert en massa kvalificerat skitsnack.

Idag blir en bra dag, för det kan fa-an inte bli värre än igår.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2008-10-03 19:50:20

Hoppas det blir en trevlig kväll.

Postat av: fynda kläder

Publicerad 2008-10-03 19:57:59

fynda billiga kläder i min blogg! :)

Postat av: Beyonce

Publicerad 2008-10-04 19:31:05

Hoppas att hela helgen blir bra, som kompensation för skitdagen...

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-10-05 13:35:07

Hoppas du fick en bra kväll! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela