Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Ny energi

Publicerad 2008-10-21 11:50:41 i Dans

Det finns inget som kan ge mig en sån energi som att titta på dans.

Igår var jag och såg en dansföreställning på Maximteatern i Stockholm.
Extended Dance Theatre.

Fem fantastiska koregografier av tre koreografer. Val Suarez, Charles Moore och Mari Carrasco.
Den sist nämdas verk såg jag i somras för första gången och också för första gången på mycket länge så blev jag helt tagen. Fart, energi, passion, teknik och nyskapande.

Se föreställningen om ni kan. Se den gott folk! Ni kommer inte att bli besvikna!
Och kom ihåg var ni såg Mari Carrasco först...


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2008-10-23 07:19:10

Det verkar som ett bra tips för att tanka ny energi! Funderar på att lura med min dansande dotter dit.

Postat av: Jazzhoppan igen

Publicerad 2008-10-23 09:33:06

Fia: Gör't! Ni kommer inte att bli besvikna :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela