Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Den första

Publicerad 2008-05-22 14:43:37 i Kärlek

Den allra första kyssen är helt underbar.

Jag önskar att jag fick uppleva den igen och igen och igen. Med samma person.
Den där härliga, pirriga känslan i magen och man fullkomligen flyger fram. Man längtar tills nästa gång man ses och man vill bara utforska, känna och lukta...

Min och Mannens första kyss utbyttes mitt i natten på gatan vid Odenplan. Jag väntade på min taxi och han krävde att få kyssa mig. Det var verkligen på tiden, efter en perfekt men något knasig första dejt och efter 4 veckors pratande i telefon. 


Efter den kyssen fanns det ingen återvändo.


Nu har vi varit tillsammans i över 5 år och är gifta och och det pirrar fortfarande i magen... hans kyssar är de allra bästa.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: rosenblom

Publicerad 2008-05-27 23:22:33

Hahaha!! Så du läser min kärestas blogg...

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-05-28 10:41:48

Rosen: Ha haha! Ja blev inspirerad av hennes inlägg. Har haft inlägget på lut länge men det har liksom aldrig blivit av. Sedan såg jag att jag hade nästan skrivit exakt likadant... förlåt, det var liksom inte meningen att det skulle bli en ripp..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela