Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Skolstart

Publicerad 2008-03-25 17:37:16 i Å så lite jobb

Jag har

♥ inhandlat ett gäng nya kläder

♥ köpt två par nya skor, klackat om ett par.

♥ köpt en ny väska och ställt den vid dörren. I väskan har jag lagt i ett nytt block och mitt pennskrin (har alltid en minivariant med mig)

♥ uppdaterat mitt first aid-kit (ni vet... alvedon, tjejgrejer, nagelfil, öronproppar, plåster, compeed...)

♥ varit hos frissan

♥ tagit ett långt bad (mini-spaat lite...)

♥ färgat fransarna och brynen

♥ målat naglarna

Jag är redo nu. För mitt nya jobb.
Känns nästan som när man var liten och skulle börja skolan efter sommaren.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-03-25 20:31:25

Vad du har hunnit idag! Jag har bara hunnit första punkten :)

Det lät faktiskt som att du skulle till skolan också, en liten skolväska står innanför dörren med pennor och papper att slå in böckerna med.

Postat av: liv

Publicerad 2008-03-25 20:54:15

åh vad härligt! när börjar du?

jag börjar mitt nya jobb på tisdag och ska köpa ny väska,nya skor samt gå till frissan, måsten innan för att känna mig redo :D det är viktigt med markeringar inför det nya.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-03-25 21:22:42

Hanna: Ja jag hann med mycket idag även om besöket hos frissan var i torsdags. Jag tror inte att det uppskattas på min nya arbetsplats om jag lägger nytt papper i min skrivbordshurts.. ;-D

Liv: Ja det kändes viktigt och ta hand om chansen att få börja om. Jag börjar i morgon... Det känns lite pirrigt :-D

Postat av: liv

Publicerad 2008-03-26 09:45:28

lycka till nu idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela