Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Flyt

Publicerad 2008-03-13 10:59:52 i Å så lite jobb


Arbetssökandet går vidare och numera med lite nyfunnen energi. Att gå på intervju är roligt, nervöst men roligt. Jag hade två stycken igår som gick bra. Tror jag i, det kändes bra allafall. Den ena intervjun var för ett jobb som jag inte vill ha och den andra för ett jobb som jag vill ha. I morgon har jag en intervju till och sedan har jag en inbokad på tisdag i nästa vecka.
Just nu har jag flow. Det känns oerhört bra.
Äntligen.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-03-13 13:31:50

Jag hoppas att det går bra, jag håller tummarna. Det är alltid kul att känna sig eftertraktad =)

Postat av: liv

Publicerad 2008-03-13 16:42:09

oj! vad impad jag är! lycka till nu.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-03-14 08:36:03

Hanna: Väldigt smickrande :-)
Liv: Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela