Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Jag & Carrie

Publicerad 2008-06-04 10:54:35 i Sagt och gjort

Jag har skrivit förut om att ni aldrig kommer se mig modeblogga, det kommer ni inte heller. Inga dagens outfit här inte.

Men jag fullkomligen älskar skor!
Hade jag varit tjejen med guldbyxorna hade jag handlat betydligt fler än vad jag gör. Det roliga är också att min man är likadan. När vi är ute och reser brukar våra resväskor vara fyllda med skor.
Hallen är fylld (läs övefylld...) med skor från Barcelona, Paris, Rom, Florens, London och Prag.

Jag var inne på denna sida och var helt enkelt tvungen att klicka hem dem.
Och nu står de hemma.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Li

Publicerad 2008-06-04 11:38:29

Ahh, riktigt fina! Skulle aldrig ha följt den där länken (får-inte-köpa-något-innan-new-york) :-)

Postat av: a

Publicerad 2008-06-04 19:38:31

Ännu snyggare än i mitt huvud!! ;) puss

Postat av: Pannis

Publicerad 2008-06-10 15:15:00

HAHAHA.. ja jag skulle inte heller "modeblogga" men ooops jag slant visst på tangenterna.... men snygga var dom !!!

Postat av: Pannis

Publicerad 2008-06-10 15:15:59

HAHAHA.. ja jag skulle inte heller "modeblogga" men ooops jag slant visst på tangenterna.... men snygga var dom !!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela