Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Ett litet steg

Publicerad 2008-06-11 13:53:33 i Bloggen

När jag började blogga för snart ett år sedan fanns det egentligen ingen tanke med att vara anonym, det bara blev så. Men jag insåg rätt snabbt att det var ganska skönt sätt att blogga.
Det sket sig rätt fort om man säger så, även om jag inte bloggar under mitt riktiga namn.

Det gör inget att jag numera inte bloggar inkognito, men tanken på att just du som läser känner mig IRL gör att innehållet och tonen i bloggen skrapar bara på ytan.


En grej som jag har funderat på är om jag skulle lägga ut några bilder på mig själv eller inte.
Nu har jag i allafall gått steget till att visa en profilbild av mig, även om något förvanskad.

Så håll till godo.
Vem vet, det kanske blir fler.
 

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: liv

Publicerad 2008-06-11 16:26:14

vad roligt! det är kul hur man "skapar sig ett ansikte" för sitt inre då man inte vet hur personen egentligen ser ut. det måste vara för att man vill så förtvivlat få en bild av personen för sitt inre. :) jag var också tveksam först med att lägga ut iom nya bloggen, photoshopade bilder är ju en bra start hursom. :P

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-06-11 22:56:22

Det är märkligt hur snabbt vi gör oss en bild av människor som vi inte kan se. Jag gillar bilden!

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-06-11 23:20:31

Liv: Photoshop rules!

Hanna: Tack! Jag med...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela