Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Skrivkramp del 1

Publicerad 2008-01-29 23:01:58 i Betraktelser

Oskrivna blad verkar vara min melodi just nu.
Jag vaknar om morgonen och har ingen aning om vad dagen ska innehålla.

Jag måste försöka ha en plan.
Men jag vet inte var jag ska börja och hur börjar man?

Det känns som om det är något stort på gång men det är svårt att säga på vad det är.

Så länge är det väl bara att vänta antar jag.
Jag väntar.

Omnia solvunt.



Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer

Postat av: liv

Publicerad 2008-01-30 10:27:59

ta det lugnt och invänta. tids nog dyker det upp en tanke som spinner vidare till en annan..

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-01-30 12:06:43

Liv: Det är det jag hoppas på...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela