Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Kvällsaktiviteter

Publicerad 2008-01-21 11:55:58 i Å så lite jobb

Jag brukar inte vilja att dagarna ska gå fort men just idag vill jag det.
Ikväll ska jag träffa gamla bekanta och vänner som jag inte har träffat på ett tag. Vi har alla en sak gemensamt, vi har förmånen att få jobba med vår passion. Syftet med kvällen är en nystart på en ny termin och dessa tillfällen brukar vara helt ok. Men det är när mötet är avslutat som kvällen verkligen börjar.
Några av oss har kommit varandra lite närmare och när vi träffas brukar det sluta med att vi sitter och snackar långt in på småtimmarna. Vi är en väldig blandning av människor som trots olikheterna har väldigt trevligt ihop.

Så kvällen verkar väldigt lovande.

Vad ska du göra ikväll?


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: liv

Publicerad 2008-01-21 12:13:32

vad härligt det låter! lovely att få arbeta med sin passion.

jag och en väninna ska på hatha yoga och bränna lite kalorier. fast mest ska vi hamna i en väldig harmoni :P

Postat av: rosenblom

Publicerad 2008-01-22 11:56:26

Föga förvånande stod man i blåstället precis som de senaste dagarna även igår och idag, garanterat imorgon, förmodligen på torsdag, möjligen fredag förmiddag men förhoppningsvis inte fredag kväll... Fler frågor? ;-)

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-01-22 14:56:56

Liv: Hathatoga låter härligt!
Rosenblom: Åh du är i renoveringstagen, härligt! Nä fredagskvällar får man inte jobba.

Postat av: rosenblom

Publicerad 2008-01-23 14:03:31

Det är klart man får... Men nu kommer denna fredag dottern och då är det tänkt att vara klart.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-01-23 23:05:40

Rosen: Nope, fredagskvällar är jobbfria... Men det är klart, det måste ju vara fint när din dotter kommer :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela