Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Lite kort

Publicerad 2008-12-03 13:30:04 i Resor

♥ Lång flygresa
♥ Träffa mina älskade vänner
♥ Spendera tid på stranden
♥ Läsa böcker
♥ Få roliga sms
♥ Få MMS på snön hemma (Brrr!)
♥ Se världen ur ett barns ögon
♥ Äta god mat, åh herregud säger jag bara: Kyckling med inhemsk potatis med Mojosås... Heaven!
♥ Livsfilosofering över ett glas vin. Eller ja.. flera stycken faktiskt!
♥ Spendera tid på stranden
♥ Shopping
♥ Läsa böcker
♥ Skratta så tårarana rinner
♥ Tillverka fräknar
♥ Shopping... jo det blev en del...
♥ Spendera tid på stranden

Någonstans i allt det här så vände vinden.
Min tid är nu.
 


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Postat av: Doc

Publicerad 2008-12-03 22:31:50

Vad härligt och positivt det låter.

Medvind tycker jag du ska ha nu.

Postat av: Beyonce

Publicerad 2008-12-03 23:05:39

Härligt att vinden har vänt!

Postat av: Fröet

Publicerad 2008-12-04 10:17:11

härligt! Ibland behövs miljöombyte

Postat av: Fia

Publicerad 2008-12-04 13:44:38

Vad positivt och skönt det där lät! Och skönt att få segla i medvind nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela