Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Assåå

Publicerad 2008-12-08 21:20:55 i I min värld

Ni fattar inte.
Jag kollar på tv.
Hemma hos mig.

Jag har inte sett på tv på över fyra månader. Kan tyckas löjligt att bli så glad över att få titta på tv igen. Men det är jag. Galet glad!

Jo jag vet, jag har missat Idol, Dansbandskampen, Bonde söker fru och Stjärnor på is och allt vad de nu heter.
Could'nt care less.
Men nu kan jag kolla på film utan att behöva kolla på datorn. Stoooooooooor skärm.

Efter lite bråk och pyssel med alla sladdar som ska in i tv, digitalbox, dvd, tillbaka till tv och digitalbox så har jag nu bild.
Jippi! Så nu ska jag kolla på film.

Mina vänner, om jag inte bloggar på ett tag så vet ni varför.


Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer

Postat av: Janne

Publicerad 2008-12-09 06:50:26

Utan TV i 4 mån? Jag skulle hamna på psyket utan TV.

Postat av: Fia

Publicerad 2008-12-11 18:07:03

Men du måste väl inte titta på tv hela tiden? Du får inte glömma bort att skriva på bloggen då och då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela