Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Halvfullt eller halvtomt?

Publicerad 2008-08-26 12:22:56 i Betraktelser

Att bege sig en annan plats än där man befinner sig just nu innebär olika saker.
Att byta miljö betyder ibland olika saker.
Man kan byta bostad, flytta till annan ort, byta jobb till och med byta partner osv.

Ibland till något bra och spännande eller något osäkert och dåligt. Eller kanske alltihop på en gång.
En del gånger är det något som man har valt själv men ibland så är det någon som väljer åt en.

Hur väljer du att se på förändringar?


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: liv

Publicerad 2008-08-26 12:24:39

jag lever för förändringar. såväl yttre som inre. :)

Postat av: Isa

Publicerad 2008-08-26 20:08:29

Allt förändras så snart jag vant mig vid saker och accepterat dom känns det som. Mest för att jag valt dans så blir det ofta en massa rännande runt. Jag längtar efter att bo på samma plats i flera år.

Postat av: Beyonce

Publicerad 2008-08-26 20:41:51

Vissa förändringar är svåra att välja hur man ska se på dem, jag önskar jag kunde hitta något positivt i en viss förändring.

Postat av: Fia

Publicerad 2008-08-26 21:26:05

Jag tycker om när det blir förändringar lite då och då. Det är uppfriskande.

Postat av: AnnaPannis

Publicerad 2008-08-27 19:35:07

Förändringar av olika slag är bara bra, man får börja om på ny kula... Är lite trist och tråkigt när allt bara lunkar på i samma spår...

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-08-27 21:06:20

Jag är nog ganska bra på att välja efter magen. Den leder vägen, jag tar besluten. Och det blir oftast bra. Blir det inte det vänjer jag mig nog ganska snabbt ändå...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela