Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Besökare

Publicerad 2008-08-07 21:10:45 i Bloggen

Trots att jag har varit väldigt dålig på att skriva och uppdatera bloggen på senaste tiden, av olika anledningar, återkommer ni. Dag efter dag, vecka efter vecka. Det känns tryggt att veta. Och bra.
Även om mitt eget skrivande har tagit en paus har jag ändå fortsatt läsa era bloggar. Ibland känns det skönt att bara läsa och inte skriva. Nu ska jag fortsätta att uppdatera mig på era bloggar, så att jag inte missar något.

Så tack.
Tack för att ni finns, you bloggers outthere!


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-08-07 22:13:58

Tack för att du finns också M. Kram!

Postat av: liv

Publicerad 2008-08-08 17:57:37

tack själv!

Postat av: Cosmic Moose

Publicerad 2008-08-15 12:38:34

Sådär nojig kan jag också bli när det gäller bloggandet. Jag vill skriva, men jag vill inte att det ska kännas som ett tvång, och just det här med besökarna gör att man nästan måste vara aktiv för att inte bli bortglömd.



Men lyckligtvis så är det inte riktigt så. Läsarena återvänder. ;)

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-08-15 14:13:35

Hanna: Tack. Kram

Liv: Vasseguud!

Cosmic Moose: Välkommen tillbaka :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela