Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Svåra beslut...

Publicerad 2007-09-07 14:33:26 i Dagens...

På tal om val...
Vissa är svårare än andra...


Centralen, Stockholm

Två killar ~18 sitter och väntar på tåget. Den ena verkar ha flera tjejer på kroken och ber den andre om hjälp.
Kille 1: Alltså, brorsan, vem ska jag välja?
Kille 2: Men jag vet inte, du får skylla dig själv som håller på med flera.
Kille 1: Men sluta klanka ner på mig och hjälp mig istället!
Kille 2: Men ta den första då.
Kille 1: Men nej, alltså, hon har ju 3.
Kille 2: Vaddå 3?
Kille 1: Ja, då kan jag ju inte sms:a gratis...

Kommentarer

Postat av: rosenblom

Publicerad 2007-09-08 12:33:15

haha! den är underbar! det gäller att väga ALLA fördelar och nackdelar...

Postat av: Blingbling

Publicerad 2007-09-08 15:54:44

Haha klockrent. Så borde kanske jag tänka som skickar galet med sms. Det blir så dyrt under perioder då jag är förälskad. Men jag har 3, och inte många killar har det tyvärr.

Postat av: Liv

Publicerad 2007-09-09 21:42:47

Haha, rolig generation det här. (Jag inkluderad :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela